Jana Vrkoslavová, Újezd pod Troskami
2022-01-02 11:06:02
Hodně spokojených zákazníků v roce 2022, hodně zdraví.
U mé jedné odpovědi je o jednu hvězdičku méně. Důvod je můj pocit, kdy mne navštívil pracovník ITBUSINES, který přijel na základě mé žádosti - připojení internetu do mobilu. Byl netrpělivý / jako by někam pospíchal/,a tak mi několikrát předhazoval, že mám pomalý / starší/ počítač : slova - to je doba, to to trvá , nepříjemné. Je mi přes 60 let a mne zatím vyhovuje k úkonům, které na něm vykonávám. Vím, že je to v člověku, protože jiný pracovník, který mi internet do domu instaloval, byl vstřícný, . trpělivý, komunikativní. I v kanceláři , kterou jsem v Mnichově Hradišti navštívila , jsem se setkala se vstřícností. Tolik na vysvětlenou.
Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2022-01-03 10:33:38 Dobrý den paní Vrkoslavová,
ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu v rámci vyplněné ankety spokojenosti, Vaší upřímnosti si moc vážíme.
Jen škoda, že jste nám dala vědět až několik měsíců poté, mohli jsme to řešit dříve. Na přístupu k zákazníkům si ve firmě zakládáme.
S kolegou určitě promluvíme, aby byl příště trpělivější a vstřícnější, ale možná měl jen špatný den, protože zpravidla ho zákazníci chválí.
Pokud byste do budoucna něco potřebovala, jsme k dispozici.
Děkujeme za spolupráci a přejeme hlavně vše hodně zdraví do nového roku.
S pozdravem
Ing . Tereza Rulcová
|