budoucnost komunikace a zaaabavy

Internet Přepeře

Služby, podpora

V rámci datové sítě ITBUSINESS a pokrytí obce Přepeře nabízíme jak služby pro Domácnosti, tak i pro náročné Firemní klienty, organizace.
Klienti ITBUSINESS využívají telefonické podpory 7-dní v týdnu, bezplatných konzultací, příp. osobní návštěvu servisních techniků.
Komplexní nabídka IT služeb pro Domácnosti:

Technologie, garance

Velmi rychlá a stabilní datová síť ITBUSINESS s nezávislými 10Gbit okruhy s připojení do NIX.cz, Peering.cz a dalšími propojovacími uzly.
ITBUSINESS, s.r.o. je členem ISPAllinace, partner pro ICT inovace.
Vysoká dostupnost, garance služeb 99,98% zajištěna díky kvalitní technologii Ceragon, Racom, Alcoma, Mikrotik, HP, Cisco a velkému nasazení 24/7 správců sítě ITBUSINESS.

Mapa Přepeře, Přepeře


Otevřít ve velkém okně mapa.itbusiness.cz

Hodnocení klienty

Věříme v naše služby, nic nechceme schovávat, na nic si nehrajeme.
Když uděláme chybu, příp. nedorozumění ... není nám to lhostejné, řešíme.
Reakce (dobré i špatné) od našich klientů jsou pro nás velmi cenné.
Celkem
5.0, 25
Alena Chalupová, Přepeře
2019-07-03 17:30:39
Děkujeme za dosavadní spolupráci a přejeme i nadále úspěšné podnikání ve Vašem oboru.
Ondřej Louda, Přepeře
2019-06-10 08:33:37
Lukáš Hladík, Přepeře
2019-05-29 13:00:31
Podporu hodnotím kladně, s technikem jsme po telefonu během chvíle přenastavili mikrotik, který pravděpodobně neunesl aktualizaci na poslední verzi kterou jsem provedl minulý týden. Aktualizaci jsem provedl na základě bezpečnostního upozornění https://blog.mikrotik.com/security/winbox-vulnerability.html Bylo to tak krásně jednoduché - na jedno kliknutí. Příště si to 3x rozmyslím ;-) Děkuji Hladík
Ladislava Skalská, Přepeře
2019-05-08 14:16:36
Jsme spokojeni s rychlostí vyřízení reklamace.
Milan Mrázik, Přepeře
2019-05-03 20:28:10
Děkujeme. Z.M.
Milan Mrázik, Přepeře
2019-04-01 15:22:37
Děkujeme za služby. Ale mám k Vám prosbu: fungují už kamery na komínech v Mn. Hradišti a v Příšovicích? Prosím napište mi, jak je najdu. Přeji Vám krásné jaro a děkuji Vám za odpověď.
Ladislava Skalská, Přepeře
2019-03-03 13:35:11
Milan Mrázik, Přepeře
2019-03-01 20:43:00
Děkujeme Vám za služby, a už se těším na čapí hnízda na komínechZ.M.
Filip Hartig, Přepeře
2019-02-05 15:50:37
Při změně technologie v dnešní době (zvláště od IT firmy), která ovlivní kvalitu služeb pro některé zákazníky - náš případ) bych očekával automatickou kontrolu databáze zákazníků a stáří - technické možnosti jejich antény a jejich kontaktování a výměnu antény, než zákazník sám problém zjistí, resp. ovlivní to jeho dostupnost internetu.


Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2019-02-05 16:53:23
Děkujeme za podnět. V reálném časem monitorujeme všechny vysílače, ale bohužel monitorování jednotlivých přípojek není v naši silách (ani žádného jiného poskytovatele). Podněty od jednotlivých klientů se snažíme okamžitě řešit, ale vždy je potřeba problém nahlásit.
Milan Mrázik, Přepeře
2018-12-01 09:52:48
Přejeme Vám krásný, v pohodě prožitý adventní čas. Mrázikovi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Pro přehrávání videí ve vysokém rozlišení doporučuji tarif MAXI