Internet Podhora, Mohelnice nad Jizerou

Služby, podpora

V rámci datové sítě ITBUSINESS a pokrytí obce Podhora nabízíme jak služby pro Domácnosti, tak i pro náročné Firemní klienty, organizace.
Klienti ITBUSINESS využívají telefonické podpory 7-dní v týdnu, bezplatných konzultací, příp. osobní návštěvu servisních techniků.
Komplexní nabídka IT služeb pro Domácnosti:

Technologie, garance

Velmi rychlá a stabilní datová síť ITBUSINESS s nezávislými 10Gbit okruhy s připojení do NIX.cz, Peering.cz a dalšími propojovacími uzly.
ITBUSINESS, s.r.o. je členem ISPAllinace, partner pro ICT inovace.
Vysoká dostupnost, garance služeb 99,98% zajištěna díky kvalitní technologii Ceragon, Racom, Alcoma, Mikrotik, HP, Cisco a velkému nasazení 24/7 správců sítě ITBUSINESS.

Mapa Podhora, Mohelnice nad Jizerou


Otevřít ve velkém okně mapa.itbusiness.cz

Hodnocení klienty

Věříme v naše služby, nic nechceme schovávat, na nic si nehrajeme.
Když uděláme chybu, příp. nedorozumění ... není nám to lhostejné, řešíme.
Reakce (dobré i špatné) od našich klientů jsou pro nás velmi cenné.
Celkem
3.7, 9
Petr Vojtek, Mohelnice nad Jizerou
2023-08-31 12:08:52
Problém s připojením byl rychle vyřešen. Děkuji
Lenka Kocmanová, Mohelnice nad Jizerou
2021-05-27 11:28:23
Děkuji za velice vstřícný a přínosný přístup pana Toma. M. Vinš
Petr Vojtek, Mohelnice nad Jizerou
2021-01-18 16:17:54
Děkuji za rychlou opravu ryhclosti připojení.
Pavel Maixner, Mohelnice nad Jizerou
2020-12-10 19:47:55
Michal Zikmund, Mohelnice nad Jizerou
2020-03-20 21:09:09
No nemyslel jsem si někdy, ze to řeknu, ale zlatej Dragon.


Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2020-03-21 20:06:21
Klienta jsme se snažili dnes kontnaktovat telefonicky, aby nám upřesnil, o jaké problémy se jedná, ale bohužel neúspěšně. Požádali jsme ho tedy emailem, aby se nám ozval.
Michal Zikmund, Mohelnice nad Jizerou
2020-02-15 22:33:39
Několikrát, jsem si již stěžoval. Poté nastane na par týdnu zlepšení a pak to jde opět do kytek. Komunikace v pohodě, venku bezvětří, žádný déšť, ale ani ten internet proste nejde. Za tohle vážně chcete posílat peníze? Platím si TV od O2 a díky Vašim službám si scény opravdu detailně užívám... minutovou scénu už tu mám přes půl hodiny a už budeme možná v polovině!!


Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2020-02-16 20:45:01
Přípojku prověříme, pokud bude nutné, provedeme servis na místě.
Michal Zikmund, Mohelnice nad Jizerou
2019-11-02 13:43:30


Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2019-11-04 11:50:52
Klient má nově O2TV, která se mu seká - tato služba má podle informací z médií v poslední době často technické problémy, ale přesto samozřejmě prověříme přípojku.
Michal Zikmund, Mohelnice nad Jizerou
2019-07-01 15:05:02


Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2019-07-02 14:04:59
V poslední době se bohužel sešly dva výpadky u tohoto zákazníka, za které jsme se klientovi omluvili. Hodnocení odráží tyto dva problémy. Vše nyní funguje, jak má.
Petr Tichý, Mohelnice nad Jizerou
2018-10-01 18:50:28
Šlape to jak má. Díky.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Pro přehrávání videí ve vysokém rozlišení doporučuji tarif MAXI