Petr Vojtek, Mohelnice nad Jizerou
2023-08-31 12:08:52
Problém s připojením byl rychle vyřešen. Děkuji
Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2020-03-21 20:06:21 Klienta jsme se snažili dnes kontnaktovat telefonicky, aby nám upřesnil, o jaké problémy se jedná, ale bohužel neúspěšně. Požádali jsme ho tedy emailem, aby se nám ozval.
|
Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2020-02-16 20:45:01 Přípojku prověříme, pokud bude nutné, provedeme servis na místě.
|
Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2019-11-04 11:50:52 Klient má nově O2TV, která se mu seká - tato služba má podle informací z médií v poslední době často technické problémy, ale přesto samozřejmě prověříme přípojku.
|
Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2019-07-02 14:04:59 V poslední době se bohužel sešly dva výpadky u tohoto zákazníka, za které jsme se klientovi omluvili. Hodnocení odráží tyto dva problémy. Vše nyní funguje, jak má.
|
Pro přehrávání videí ve vysokém rozlišení doporučuji tarif MAXI