budoucnost komunikace a zaaabavy

Internet Čímyšl, Újezd pod Troskami

Služby, podpora

V rámci datové sítě ITBUSINESS a pokrytí obce Čímyšl nabízíme jak služby pro Domácnosti, tak i pro náročné Firemní klienty, organizace.
Klienti ITBUSINESS využívají telefonické podpory 7-dní v týdnu, bezplatných konzultací, příp. osobní návštěvu servisních techniků.
Komplexní nabídka IT služeb pro Domácnosti:

Technologie, garance

Velmi rychlá a stabilní datová síť ITBUSINESS s nezávislými 10Gbit okruhy s připojení do NIX.cz, Peering.cz a dalšími propojovacími uzly.
ITBUSINESS, s.r.o. je členem ISPAllinace, partner pro ICT inovace.
Vysoká dostupnost, garance služeb 99,98% zajištěna díky kvalitní technologii Ceragon, Racom, Alcoma, Mikrotik, HP, Cisco a velkému nasazení 24/7 správců sítě ITBUSINESS.

Mapa Čímyšl, Újezd pod Troskami


Otevřít ve velkém okně mapa.itbusiness.cz

Hodnocení klienty

Věříme v naše služby, nic nechceme schovávat, na nic si nehrajeme.
Když uděláme chybu, příp. nedorozumění ... není nám to lhostejné, řešíme.
Reakce (dobré i špatné) od našich klientů jsou pro nás velmi cenné.
Celkem
5.0, 5
Šárka Štěrbová, Újezd pod Troskami
2022-05-23 08:52:09
Jana Vrkoslavová, Újezd pod Troskami
2022-01-02 11:06:02
Hodně spokojených zákazníků v roce 2022, hodně zdraví. U mé jedné odpovědi je o jednu hvězdičku méně. Důvod je můj pocit, kdy mne navštívil pracovník ITBUSINES, který přijel na základě mé žádosti - připojení internetu do mobilu. Byl netrpělivý / jako by někam pospíchal/,a tak mi několikrát předhazoval, že mám pomalý / starší/ počítač : slova - to je doba, to to trvá , nepříjemné. Je mi přes 60 let a mne zatím vyhovuje k úkonům, které na něm vykonávám. Vím, že je to v člověku, protože jiný pracovník, který mi internet do domu instaloval, byl vstřícný, . trpělivý, komunikativní. I v kanceláři , kterou jsem v Mnichově Hradišti navštívila , jsem se setkala se vstřícností. Tolik na vysvětlenou.


Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2022-01-03 10:33:38
Dobrý den paní Vrkoslavová, ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu v rámci vyplněné ankety spokojenosti, Vaší upřímnosti si moc vážíme. Jen škoda, že jste nám dala vědět až několik měsíců poté, mohli jsme to řešit dříve. Na přístupu k zákazníkům si ve firmě zakládáme. S kolegou určitě promluvíme, aby byl příště trpělivější a vstřícnější, ale možná měl jen špatný den, protože zpravidla ho zákazníci chválí. Pokud byste do budoucna něco potřebovala, jsme k dispozici. Děkujeme za spolupráci a přejeme hlavně vše hodně zdraví do nového roku. S pozdravem Ing . Tereza Rulcová
David Maryska, Újezd pod Troskami
2021-05-27 13:58:03
Karel Steiner, Újezd pod Troskami
2020-12-02 19:05:36
Miroslav Matěcha, Újezd pod Troskami
2020-02-05 12:05:37
V poslední době, nejvíce k večeru dochází k zpomalení i přerušení internetového připojení, je to výpadek vždy do 5 minut. Jinak za mě paráda.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Pro přehrávání videí ve vysokém rozlišení doporučuji tarif MAXI