Jaroslav Myška, Mnichovo Hradiště
2025-01-20 13:10:08
Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2025-01-13 21:04:00 Klient psal původně na chat, pomohlo mu restartovat všechna zařízení, proto jsme dál nezjišťovali, proč byla vnitřní síť "seknutá" a pouze jsme zase přes chat odpověděli, že reklamaci tedy uzavíráme. Nyní jsme se s klientem telefonicky domluvili, že pokud by se situace opakovala, prověříme klientovi i vnitřní síť.
|
Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2025-01-13 20:54:49 Chyba se stala u nás při plánování servisu - omylem jsme zadali technikovi do kalendáře na jiný den. Když se klient ozval, že čeká, omluvili jsme se a vyslali jsme k němu obratem jiného technika, proto přijel se zpožděním. Klientovi se tímto znovu omlouváme.
|
Pro přehrávání videí ve vysokém rozlišení doporučuji tarif MAXI