Ivan Linhart, Mírová pod Kozákovem
2022-09-23 21:26:04
Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2022-02-16 21:44:41 Jednalo se o nedorozumění v komunikaci, s klientem jsme vyřešili k jeho spokojenosti
|
Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2022-02-10 12:37:08 Klientovi jsme služby dočasně přerušili
|
Tereza Rulcová, ITBUSINESS, s.r.o.
2022-02-08 12:13:11 Dobrý den pane Kovačičine,
děkujeme ještě jednou za zpětnou vazbu ohledně provedeného servisu. Zkoušela jsem Vám dnes volat, ale bohužel neúspěšně, tak alespoň reaguji takto.
Každý negativní komentář ve firmě řešíme a mrzí nás, že jste zklamán z vystavené faktury, ale obávám se, že jde o nedorozumění – náš kabel určitě nebyl ten vnitřní, na který byla anténa nyní připojená.
Vnitřní kabel naši technici na venkovní instalace nepoužívají a netušíme, kdo a kdy kabely vyměnil. Od instalace přece jen uběhly cca 3 roky.
Dále mě kolega informoval, že u Vás řešil další „zmatky“ v technické místnosti, aby byly kabely a napájení Vašich zařízení správně zapojeny a navíc i nějakou změnu nastavení ve Vašem zařízení.
Dle GPS v autě a jeho sdělení u Vás strávil více než hodinu času, fakturu ale vystavil pouze na půl hodinu práce + cestu.
Z těchto informací nemám dojem, že bychom ve vystavení faktury pochybili – mohu Vás tedy poprosit o Váš názor?
Do kopie dávám kolegu Tomáše a manžela, aby byli informováni. Děkuji předem, pokud byste to chtěl probrat telefonicky, jsem samozřejmě k dispozici.
S pozdravem
Ing . Tereza Rulcová
|
Pro přehrávání videí ve vysokém rozlišení doporučuji tarif MAXI